mandag den 8. maj 2017

Endelig landede vi på dejlige Mallorca....


Lørdag den 29. maj stod vi op før "en hvis mand fik sko på" kl. 03.40. Er der noget jeg IKKE er, så er det morgen-menneske, og specielt ikke efter en mega travl aftenvagt til kl. 23.00, men hvis det er fordi jeg skal nå et fly mod Palma de Mallorca, står jeg glad og gerne op kl. l... om morgenen. 

Vi havde booket værelse på Eix Hotel Alcudia i Port de Alcudia. At valget igen-igen faldt på Alcudia er både fordi vi elsker det sted, men også fordi vi slet ikke er færdige med at udforske den nordøstlige del af øen.


Da vi tjekkede ind fik vi serveret et glas bobler, som vi valgte at tage med op på værelset og nyde på altanen. Vi var så heldige, at vores værelse allerede var klar, så vi kunne komme op og få os installeret med det samme. Jeg vil senere komme med en anmeldelse af hotellet her på bloggen, jeg vil dog allerede nu røbe, at Hotel Alcudia skulle vise sig at være et virkelig godt valg.

Vi startede med at gå ned til havnen og stranden for lige at få den allerførste dosis af noget af det, vi havde glædet os allermest til. Det var simpelthen så dejligt at være tilbage, - jeg bliver så glad indeni, når jeg er i Alcudia.



Klokken var 15.00 før vi fik frokost, og vi trængte efterhånden virkelig til mad og væske. Vi snuppede en hamburger på Dakota, som jeg nok skal skrive mere om også, på et tidspunkt.

Inden vi gik den korte vej hjem på hotellet vendte vi lige forbi et supermarked og købte lidt ind, så vi havde godt med vand, og så vi kunne lave os en vodka og cola på værelset samt få en Hierbas til vores altankaffe. 

Coco Loco

Efter middagen på hotellet tog et par drinks i baren, før vi gik op på værelset og ordnede dagens billeder på computeren og fik en kop kaffe før vi krøb til køjs.

Det var simpelthen så dejligt at være tilbage, - for som en skrev til mig på Instagram; - man blive lidt afhængig af den ø.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar