fredag den 16. september 2016

Mallorca countdown #3

En gammel mand tager sig et lille hvil i en af de gamle hyggelige gader

Jeg synes der er SÅ hyggeligt i Alcudia Old Town og det er helt klart også et af de mange steder på Mallorca, som jeg gerne vil besøg, når jeg kommer til øen fremover. Når vi om kort tid kommer derned igen, har vi netop planlagt det efter, at vi gerne vil opleve Fira d'Alcudia, men det kan I være sikre på, der kommer meget mere om her på bloggen. 


Noget der er et must for mange, der besøger Alcudia, er en tur oppe på bymuren. Det ER også en rigtig dejlig tur med en fin udsigt over byens tage og så videre, men bare den lille smule højde muren har, er nok til at pirre ganske gevaldigt til min højdeskræk. - Men JEG GJORDE DET! - og jeg HAR klappet mig selv på skulderen for at have "slugt endnu en kamel" *smiler*

Bymuren i Alcudia

Udsigt over byens tage

Smoothies og juice i mange forskellige afskygninger
 
Stille byliv væk fra turisterne

Dejlig kold Sangria

Vi glæder os SÅ meget til at komme tilbage til Alcudia og til at udforske mere af det nordøstlige hjørne af øen, vi er langtfra færdige, og heldigvis for det *smiler*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar