fredag den 4. november 2016

Den nemme løsning.....

Godt krydret hakkebøf (deraf den mørke farve) med ultra-nemt tilbehør

Lige nu er jeg inde i en af de der perioder, hvor jeg har heftigt mange vagter. I dag har jeg så lige haft en enkelt fridag, og så går det ellers løs igen i morgen tidlig med weekendvagter og direkte over i aftenvagter igen i næste uge. 

På sådan en enkelt fridag midt i det hele, har jeg ikke overskud til at kokkerere det helt store. 


Men så er det jo godt, at man kan springe over, hvor gærdet er lavest, uden at skulle op i Aladdin (vores lokale grillbiks, som i øvrigt har nogle fantastiske burgere) eller ringe efter en pizza. 

Med en bakke god, dansk 6 - 9 % oksefars, en pose færdig salat - Netto's det bedste -, et par håndfulde Amerikansk grøntsagsblanding (ærter, majs og peberfrugt) fra fryseren, og en pose frosne Barbecue kartofler, biksede jeg en ganske anstændig gang aftensmad sammen til os. Ikke de store kulinariske udskejelser, men egentlig okay, nemheden taget i betragtning *smiler*
Easy peacy - når det nu skulle være. 


Bagefter lidt TV-hygge suppleret med kaffe, P-tærter og Lakrids mix. Vores fredags drinks må vi tænke os til i dag, for clockradioen står til at gå i gang kl. 05.30 i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar