tirsdag den 1. november 2016

Goddag november samt oktober-tilbageblik....


Goddag november, velkommen til! Det bliver spændende at se, hvad du har at byde på *smiler*
Allerede nu ved vi, at der venter en uges ferie, - det bliver SÅ dejligt.

Når jeg ser tilbage på oktober måned, er der specielt 3 ting jeg gerne vil fremhæve. 

Først og fremmest var der jo vores fantastiske rejse til Mallorca, hvilket nok ikke kan have undgået Jeres opmærksomhed, hvis I følger med her på bloggen *smiler*. Jeg skal nok skåne Jer for en masse Mallorca-snak i dette indlæg, men blot nævne, at første og sidste billede i indlægget er taget ude på Cap de Formentor, hvor vi pjattede rundt med selfiestangen.


En ting, der har fyldt rigtig, rigtig meget, i rigtig, rigtig lang tid på jobbet er min kollega Vibeke's og min fysiske placering. For et års tid siden blev vi varslet, at vi skulle flytte en etage op, hvilket vi var virkelig kede af. Jeg (desværre KUN mig) indledte en brav kamp for at vi måtte blive, hvor vi er nu, - jeg er jo ikke typen, der "lider i stilhed". Umiddelbart så det ikke ud til at lykkes, vi havde nemlig fået at vide, at vi skulle flytte ud af vores kontor i torsdags kl. 12 - BUM. Onsdag eftermiddag blev jeg ringet op af min leder herhjemme, som kunne fortælle, at flytningen var sat i bero indtil videre, og man arbejdede på at vi kunne rykke over i FAM, hvor vi jo egentlig hører til, så det vil være helt perfekt og det allerbedste, hvis det kan falde i hak.
Hvorom alting er, - det kan sgu godt betale sig at kæmpe for sin sag. Det har da i hvert fald hjulpet så meget, at vi har fået lov til at blive lidt endnu, og at vi sandsynligvis slipper for at rykke en etage op *smiler*


Den sidste ting jeg gerne vil fremhæve fra oktober, er vores herlige tur til Legoland (læs: HER) her i weekenden. Vi holder ikke Halloween, men på en eller anden måde synes jeg alligevel, at der er noget fascinerende over det. I får lige dette billede fra Schackenborg slot med i købet *smiler*

2 tosser på tur *smiler*

Nu venter der et par heftige uger med rigtig mange vagter, men så er det jo skønt at tænke på, at der venter en uges ferie bagefter *smiler*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar