tirsdag den 13. december 2016

En tur i Nyhavn....


Der er nu så hyggeligt i Nyhavn, og i lørdags var hyggen bestemt ikke mindre med julepyntningen og de mange små fine boder langs kajkanten. Jeg elsker farvespillet med husene i de fine farver. En del af skibene havde fået vinterfrakker på for at holde noget af fugten ude, det er jo fuldt forståeligt, men en lille smule synd for billederne. Til gengæld er der jo så en grund til at vende tilbage til sommer, hvilket vi i øvrigt har snakket lidt om, men nu må vi se...


Vi var et par gange henne ved samtlige restauranter for at finde et sted at spise frokost, men der var  proppet alle steder. Flere steder stod folk i kø udenfor for at få en plads, så vi bestemte os for at fortsætte op i byen.


Der var rigtig mange mennesker i Nyhavn, og for den sags skyld i hele København, i lørdags, så vi fortsatte med at lede efter et sted, der havde plads til et par vestjyder, der ikke er vant til, at man behøver at bestille bord, hvis det kun drejer sig om frokost. Så lærte vi det *smiler*

Bare rolig, vi fandt et sted, hvor der var plads. Heldigvis for det, for jeg bliver noget så "grumpy" hvis jeg bliver sulten, så jeg nåede gudskelov ikke at bide hovedet af min søde mand. Vi endte nemlig med at spise frokost på Café Sommersko *smiler*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar