fredag den 30. december 2016

Vidste du det?....


På Facebook har der på det seneste cirkuleret en række mere eller mindre seriøse spørgsmål rundt, som folk mere eller mindre seriøst har besvaret. Jeg synes det kunne være sjovt at besvare dem her på bloggen:

1.Har du været gift?
Ja, - eller rettere, jeg ER gift.

2. Har du pjækket fra skolen?
Nej, aldrig. Jeg er opdraget til, at det med pjækkeri overhovedet aldrig har været en mulighed, og til at man passede sine ting.

3. Har du set et menneske dø?
Ja, men kun i forbindelse med mit arbejde på sygehuset.

4. Har du været i Frankrig?
Ja, flere gange på camping, og også på storbyferie i Paris.

5. Har du kørt i ambulance?
Ja, dog kun som passager, hvor min mor skulle indlægges.

6. Har du været i Amerika?
Nej, men jeg vil gerne på roadtrip i "Det vilde vesten" på et tidspunkt.

7. Har du besøgt Legoland?
Ja, senest i oktober i år til Halloween.

8. Har du set Grand Canyon? 
Nej, jeg har endnu ikke været i USA, men Grand Canyon ligger jo i Arizona, så hvem ved, - måske en dag.

9. Har du været på krydstogt?
Nej, og jeg tvivler på at jeg nogensinde kommer det. Jeg tror det er en smule for "fint" for mig. Det skulle da lige være på en af de små både, der sejler rundt mellem øerne i Kroatien eller på flodkrydstogt, som er mere "nede på jorden".

10. Har du grinet så meget, at du græd?
Ja - for pokker da, - ja, det gør jeg jævnligt.

11. Har du, eller har du haft et kæledyr?
Som barn havde jeg en undulat og en dejlig Golden retriever, som voksen har jeg haft 2 helt fantastiske hunde. Den første var en lækker-lækker Labrador/Schæfer-blanding, Cæsar. Den anden var vores fantastiske adoptivhund Magnus (Golden retriever), som vi desværre sagde farvel til i september. Jeg savner dem begge SÅ meget, så lur mig, om ikke der flytter en ny hund ind her i huset på et tidspunkt.

12. Har du stået på ski?
Nej, og jeg kan garantere for, at jeg heller ikke kommer til det.

13. Har du kørt på en motorcykel/knallert?
Ja, begge dele. Motorcykel som passager. Jeg har selv haft både en Puch Maxi og en Honda Amigo. Det var dem man skulle køre på, hvis man var smart, dengang jeg var ung.

14. Har du redet på en kamel?
Jeps, på en ferie i Tunesien red jeg ud i Sahara for at se solopgangen. Det var en fantastisk oplevelse.

15. Har du en piercing?
Hvis huller i ørerne med ørestikkere tæller med, så ja.

16. Har du en tatovering?
Nej, - ikke fordi jeg har spor imod tatoveringer, jeg kan faktisk godt lide tatoveringer, der ikke er for voldsomme, men jeg er ganske enkelt for pivet til selv af få en.

Det var lidt facts om mig,

Lige en lille ting mere; billedet øverst i dette indlæg er taget på en badebro i Alcudia. Jeg er VILD dejlige Mallorca og Alcudia, og sådan er det bare. BUM....

Elles har jeg kun tilbage at ønske alle


Ingen kommentarer:

Send en kommentar