onsdag den 21. december 2016

Flødeboller, gaver og søde piger....


Som I ved er jeg bare ikke ret god til at komme tidligt op om morgenen, og så endda på min fødselsdag. I dagens anledning diskede min søde mand op med lækre lune rundstykker klokken virkelig tidligt, så jeg kunne nå at komme ud af døren tidligt nok til at møde kl. 7.

Men ikke nok med det, æderiet fortsatte, for Bossen (ja, det hedder vores leder altså til efternavn) havde inviteret på kaffe og morgenbrød, såhh - rundstykker igen, man er jo næsten nødt til at spise et, bare sådan for at være høflig *smiler*


Mine søde kolleger var ikke så vilde med at smile til kameraet, og så havde vi endda lige fået fine Kähler lækkerier i julegave. *smiler*


I dagens anledning havde jeg købt Spangsbjerg flødeboller til vores eftermiddagskaffe, og jeg skulle lige hilse og sige, at de faldt i god jord, som man siger, men jeg skulle nok have købt nogle flere med hindbær og lakrids, - det ved jeg så til næste gang.

Hen på eftermiddagen kom Jannie og hendes familie til lidt mad og fødselsdagshygge. Vi måtte undvære Claus og hans kæreste, de kommer først hjem på juleferie på torsdag, det bliver så hyggeligt. Hvor længe de bliver afhænger af, hvordan det går hjemme i Thisted, der er desværre noget alvorlig sygdom i nærmeste familie at slås med. Under alle omstændigheder bliver Claus her til efter Jul, mens Maja og Ringo rejser hjem og holder juleaften sammen med hendes forældre.




De havde fine fødselsdagsgaver med, jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvem der var mest spændt på hvad der var i pakkerne *smiler*


I den ene af pakkerne var der en fin og enkel ring fra Pandora, lige som jeg allerbedst kan lide det, jeg er nemlig ikke til for meget tingel-tangel. 

Vi havde på forhånd sagt til Jannie, at de måtte bestemme menuen, så der var mest ro på, inden pigerne skulle hjem og sove. De ville allerhelst bare have pizzaer fra vores lokale pizzamand og is til dessert. Jeg syntes nu det var en lidt flad fødselsdagsmiddag, men da jeg igen er inde i en af de heftige perioder hvad vagter angår, og ville komme hjem fra arbejde kort før de ville ankomme, protesterede jeg ikke.
Bernd har foreslået, at vi går ud og får lidt god mad efter Jul, når der er kommet ro på igen, i stedet for - bare os to.... fantastisk idé.

Ved 20-tiden var pigerne ved at være godt trætte, og skulle hjem og puttes. Vi ryddede op og så fladede vi ellers ud og samlede energi til næste dags travle aftenvagt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar