lørdag den 13. august 2016

Dirty Dancing The Musical i Operaen.......

I morgen spiller de Dirty Dancing i Operaen i København for sidste gang. Jeg var så heldig, at Bernd havde givet mig 2 billetter til Dirty Dancing The Musical i fødselsdagsgave sidste år. Jeg blev bare så glad, da jeg fik dem, jeg ELSKER den film og ville også SÅ GERNE se den som musical. Han havde lovet at tage med til København, og den 17. juli var dagen.

Vi havde bestemt hjemmefra, at vi ville spise indisk mad på Restaurant Sahil, den ligger ret bekvemt i forhold til Operaen, og så havde jeg hørt, at maden var god.



Vi fik Keema (spicy) og Butterchicken (mild). Dertil fik vi stegte ris med nødder og Naan brød med hvidløg. Det var lækkert.


Der var lige nogle få minutter til et photoshoot, men det kom der nu ikke nogen særligt brugbare billeder ud af.*smiler*


Ingen af os havde været i Operaen før, så vi var meget spændte på at se den, og flot er den jo.


Lige indenfor døren blev vi mødt af denne flyer, og så var stemningen ligesom slået an.


De 3 smukke "guldkugler" gør bare det hele i den flotte foyer. Hold nu op, hvor er de flotte, som de hænger der og giver liv til foyeren. Det ville ikke være dårligt, hvis man kunne have sådan én hjemme i sin stue *smiler*



Man må jo selvfølgelig ikke fotografere under showet, så jeg har taget et par billeder af det store flotte program, som jeg købte.

Jeg siger jer, - showet var totalt fantastisk. Det var så gennem professionelt det hele. Handlingen kender de fleste jo, men musicalen var skruet sammen, så den var sjov, rørende, - nå ja, det er vel egentlig nemmere at sige, at den ramte hele følelsesregistret. Musikken, dansene, danserne, kulisser osv. var fantastiske.

Det var så FED EN OPLEVELSE, som jeg kan leve højt på rigtig, rigtig længe.

Jeg håber den bliver genopført på et senere tidspunkt, for så har jeg lovet Jannie, at jeg giver en billet, så vi kan se den sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar