onsdag den 31. august 2016

Sidste dag i august....

Naja fjoller rundt med Nicolines cykelhjelm

Så er vi nået til den sidste dag i august. Hvor er måneden bare gået stærkt, og jeg synes egentlig vi har nået en masse. Herhjemme har vi fået lagt fliser og udvidet terrassen lidt, oppe i sommerhuset i Thy er der blandt andet lavet en indervæg i havestuen og havestuen er nu stort set ryddet for materialer, og så har vi været på den hyggelige en-dagstur til Søndervig. Ved siden af har vi jo så også begge passet vores fuldtidsjobs, daglige gøremål og familien.


Jeg var så heldig at få placeret et par afspadseringsdage så strategisk godt, at jeg kunne holde 7 fridage i træk. Det var skønt. Men der er også sket et par andre ting, som jeg vil fremhæve, da de gør mig rigtig glad. 

Først og fremmest har bloggen her set dagens lys. Jeg er i tvivl om, om der er andre end os selv der kigger med, men jeg  har hygget mig rigtig meget med at lave indlæg et par gange om ugen. 


Varmt tillykke med huskøbet
 
En anden stor ting er, at Claus og Maja, efter lang tids forhandling frem og tilbage, endelig har skrevet under på købsaftalen til deres drømmebolig i Thisted. De glæder sig selvfølgelig til at sætte deres eget præg på huset, så der skal laves en del ved det før det er, som de gerne vil have det. Vi glæder os rigtig meget til at følge processen.
Det bliver noget helt andet for dem at være husejere i Thisted og ikke, som tidligere, ejere af en andelsbolig midt i København.

August var også måneden, hvor Naja sagde ”mårmår” for første gang, - det var stort.
Godt nok virker det som om, at ”mårmår” er en fælles betegnelse for mormor og morfar, men pyt nu med det *smiler*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar