søndag den 16. oktober 2016

At give slip.....


Så blev det rigtigt efterår, - og jeg ELSKER det. Der er slet ingen tvivl om, at efteråret er min yndlingsårstid.

Jeg elsker hyggen ved at sidde lunt inde døre med god kop kaffe og tændte stearinlys, og høre blæsten og regnen udenfor.

Jeg elsker at gå en lang tur, når vinden bider og blæsten rusker i træerne.

Jeg elsker duftene og de smukke farver, som naturen giver os.

Jeg elsker de gode efterårsretter med masser af grove grøntsager, kål og så videre.

Jeg elsker at putte i en varm trøje.

- Ja, jeg kunne blive ved.....

På Pinterest faldt jeg over ordsproget ovenfor, som siger: "Efteråret viser os hvor smukt det er at lade tingene gå" (give slip). Jeg tænkte lidt over det, og efteråret er måske også tiden til at stoppe op og give slip på nogen af de knubs, livet har givet én indtil nu, i takt med at bladene falder.
Kan I følge mig i symbolikken???

Jeg tror jeg vil prøve at tænke lidt mere over det.... det tror jeg egentlig godt jeg kunne have brug for på nogen områder *smiler*

Inden vi ser os om er året gået og det er Nytår, hvor det for alvor bliver tid til at gøre op med 2016 og starte på et friskt år 2017.
- Men vi kan jo godt begynde allerede nu at give slip på noget af det der var engang......   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar