søndag den 2. oktober 2016

På vej til dejlige Mallorca........

Jettime flyet vi fløj med til Palma de Mallorca

Jeg plejer jo at sige, at jeg ikke er skabt til at komme tidligt op, men når der står en ferie på skønne Mallorca på programmet, står jeg hellere end gerne op midt om natten for at køre til lufthavnen i Billund. Det var præcis hvad der skete fredag den 30. september kl. vældig tidligt om morgenen, nærmere betegnet kl. 04.10. Vi snuppede lige hurtigt en kop kaffe og en lille bitte smule morgenmad, pakkede kufferten i bilen, og kl. 04.50 trillede vi mod Billund lufthavn. 


Mens Bernd parkerede bilen, klarede jeg indtjekningen ved self check-in terminalen. Vi fik afleveret kufferten, og vel igennem sikkerhedskontrollen gik vi op for at få noget kaffe. 


Godt nok havde vi bestilt morgenmad på flyet, men de dejligt, lune chokolade-croissanter var ikke til at stå for, og hva´ - vi har jo ferie, så vi fik lige sådan én sammen med Peter Larsen kaffen serveret i papkrus, og så var den unge mand jeg handlede med endda forundret over, at jeg spurgte efter et par tallerkner, - som om papirsposen han langede dem over disken i, ikke var god nok.  *smiler*

Selvforkælelse

MEN - MEN - MEN......

Jeg havde bestemt, at jeg ville forkæle mig selv med en ny duft fra Marc Jacobs, - Cotton, hedder den, og er én af dem fra hans sommerkollektion. Da jeg skulle til at betale opdagede jeg, at jeg ikke havde fået mit VISA kort med.....SHIIIIITT, jeg skulle på ferie uden mit VISA kort, for hulan da, hvor dum kan man være ikke at dobbelttjekke om det nu også ligger i pungen. Nå, men der var jo ikke så meget at gøre ved det, Bernd måtte punge ud, og jeg fik så de fleste af de Euros vi havde i kontanter. For pokker hvor føler man sig forkert, når man ikke har sit VISA kort med sig.

På flyet opdagede jeg, at de havde et blåt ur med gummirem fra Pilgrim. Jeg har ønsket mig et godt ur i guld med blå rem, gennem rigtig lang tid, så sådan et ur fra Pilgrim "smager jo en lille smule af fugl" som man siger. Det røg også lige med til dejlige Mallorca *smiler*

Vel ankomne til lufthavnen i Palma de Mallorca skulle vi jo naturligvis ind i ankomsthallen, og gik ind gennem det område, hvor de passagerer, der skulle med Jettime hjem til Danmark, sad. Pludselig kom Marie Louise, - en af mine søde lægesekretærkolleger fra FAM i Esbjerg, drønende og gav mig en krammer. Hun er på orlov, og var taget en tur til Mallorca sammen med sin familien. Verden er lille *smiler*

Velkommen til

Efter bagageudleveringen kørte vi mod Port de Alcudia til Grupotel Port de Alcudia. Jeg vil fortælle om hotellet i et særskilt indlæg, så det her var alt for nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar